Wakacje z książkami Book Tag


Zostałyśmy nominowane przez Olę z bloga Imperium Książkomaniaczki do ciekawego tagu, za co serdecznie dziękujemy. Zabawa ma dość wakacyjny charakter, o czym za chwilkę się przekonacie. Zdecydowałyśmy zaczekać z publikacją tego posta na naszym blogu do drugiej połowy września, dlatego że nasze wakacje jeszcze się nie skończyły.

Zapraszamy do zobaczenia naszych odpowiedzi do poszczególnych kategorii!

Lody- książka, która mrozi krew w żyłach


ALEKSANDRA: W te wakacje niestety nie miałam okazji sięgnąć po żaden naprawdę mocny kryminał. Myślę jednak, że do tej kategorii mogę zaliczyć "Kasację" Remigiusza Mroza. Jest tam kilka naprawdę wstrząsających fragmentów.


Plaża- książka najlepsza na długie weekendy


PATRYCJA: Dla mnie taką książką jest zdecydowanie "Uratuj mnie". Kojarzy mi się ze słońcem i mleczkiem do opalania. Jest to pozycja lekka, ale też niezbyt krótka, więc można ją zabrać ze sobą bez obaw o nudę, tym bardziej, że opowiada także o wakacjach.


Morze- lekka książka na wyprawę

ALEKSANDRA: Dla mnie jest to zdecydowanie opowiadanie Marty Fox "Westchnienia jak morskie huragany". Lekka objętościowo (ok. 100 stron), ma też dość lekką, choć dość pouczającą i wzruszającą treść.


Leżak- najnudniejsza książka na świecie!

PATRYCJA: Leżakiem była dla mnie "Dziewczyna z pociągu", którą czytałam blisko trzy tygodnie. Mimo, że nie była to książka zła, to nie mogłam przez nią przebrnąć.


Słońce-książka taka ciepła, że aż uśmiech ciśnie się na usta

ALEKSANDRA: Trudno jest mi powiedzieć, czy jakakolwiek książka wywołała w ostatnim czasie uśmiech na mojej twarzy, taki prawdziwy, ciepły. Raczej skupiałam się na tych pozycjach, które mają w sobie coś z tajemnic, intryg. Dosłownie ciepłym utworem, bo jego akcja rozgrywa się głownie latem i czytałam go w upalne dni, jest "List w butelce" Nicholasa Sparksa.


Pamiątka- książka, która zapadła ci w pamięci

PATRYCJA: Książka, która zapadła mi w pamięć, to "Zaklinacz ognia", jednak nie pod pozytywnym względem. Pamiętam ją jako jeden z większych niewypałów wakacji i książkę niedopracowaną oraz pełną śmieszności


Choroba lokomocyjna- książka przez którą nie mogłaś przebrnąć

ALEKSANDRA: "I nie było już nikogo" Agathy Christie. Czytam ją już chyba od dwóch tygodni i wciąż nie mogę ruszyć się z miejsca.


Koło ratunkowe- Książka, która była dla ciebie zbawieniem w upały

PATRYCJA: Nie wiem dlaczego, ale zbawienna w upalne dni była dla mnie "Doreen". Potrafiła wciągnąć mnie w swój świat (mimo że niedopracowany) i sprawić, że zapominałam o skwarze lejącym się z nieba. :) Przeczytana w kilka dni.


Klapki- książka idealna na lato

ALEKSANDRA: Po raz kolejny chcę tu wymienić "Westchnienia jak morskie huragany" Marty Fox. Przyjemnie czyta się ją wieczorem i rankiem. Wiem, bo sięgałam po nią wielokrotnie.


Materac- książka, która wyciągnie cię z zastoju

PATRYCJA: Moim materacem po tak długiej przerwie był zdecydowanie "Intruz", o czym pisałam w jego recenzji. Książka, która pochłonęła mnie bez reszty i utkwiła w mojej głowie zmuszając do reaktywacji bloga


To już wszystkie nasze odpowiedzi.
Do zabawy nominujemy wszystkich chętnych! :)

Patrycja i Aleksandra





Komentarze

  1. "I nie było już nikogo" Christie przeczytałam raz dwa, bardzo mi się podobało :D
    Dzięki za wykonanie tagu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och może to okaże się być dla mnie motywacją, bo książka jak leżała, tak leży.

      Usuń
  2. Tęsknie już za wakacjami ;-;
    Mnie bardzo z zastoju czytelniczego wyrwała w tamtym roku trylogia Angelfall, którą polecam całym serduszkiem. I muszę w końcu sięgnąć po Intruza :)

    Pozdrawiam, Tiggerss
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę uwzględnić Angelfall w swoich książkowych planach. :)
      Aleksandra

      Usuń

Prześlij komentarz

Już samo wyświetlenie przez Ciebie tego posta jest dla nas ogromną nagrodą. Komentarz jest jak prezent pod choinką. Każdy jest przez nas czytany i doceniany. Dziękujemy!

Popularne posty z tego bloga

"Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick

Postanowienia na 2015 rok. ^-^

Konkurs!