Witajcie! :D


Hahaha!
- Hej jestem Gaviota.
- Tutaj Księżycowa Pani.
- Jesteśmy dwiema koleżankami ze szkoły, chodzimy do tej samej klasy.
- Siedzę za nią w ławce.
- Jestem tu dlatego, że Księżycowa mnie do tego zmusiła.
(śmiech)
- A ja jestem tu dlatego, że mój nieogarnięty umysł wymyślił takie coś na historii i to, że Gaviota będzie moją wspólniczką to też jego sprawka.
- A ja z ochotą się zgodziłam. Jesteśmy tu po to by wykorzystać jakoś wolny czas...
- Spełnić się pewien sposób.
- ...i rozwijać swoją pasję, która nas połączyła.
- Dokładnie!.. Hahahaha! Boziu... tu będzię więcej mojego śmiechu niż reszty...
(śmiech) :D
- Zamierzamy tutaj wstawiać...
- Będziemy tutaj wstawiać wspólne recenzje książek, interpretacje wierszy, charakterystyki bohaterów.
- Pojawią się też pewnie dyskusje na różne tematy, np. poszczególnych wątków.
- Możliwe, że będzie to często w formie dialogu, ponieważ często się ze sobą nie zgadzamy, chociażby w kwestii wyglądu naszego bloga.
(śmiech)
- Najbliższe plany. Najbliższe plany?! Mamy jakieś?
- A jeszcze... O jakie Grześki są fajne!! :P
(śmiech)
- Co miałam powiedzieć?... Aaa, nie będą to tylko nasze wspólne prace, będziemy się starały wstawiać swoje własne posty choć raz na tydzień. W sensie, że ja przeczytam jakąś książkę, która mi się spodoba to zrobię recenzję sama, Gaviota to samo...
- Albo totalny hejt :D
- No właśnie, no.
- Są takie książki, które mają świetną okładkę, fabuła super się rozwija, a tak naprawdę okazuję się, że to totalne dno..
- No, albo czasami są tak irytujący bohaterzy, że nie chce się kończyć tej książki. To też jest straszne. Boże, oślinię cały ten telefon... (Dialog był nagrywany)
(śmiech)
- To chyba koniec. Chciałybyśmy zachęcić do obserwowania naszego bloga. Jest to nasza pierwsza poważna stronka i chcemy, żeby było to coś udanego.
- Choć nie jest to nasz pierwszy blog. Ja prowadziłam wcześniej dwa, a Gaviota też aktualnie jeden prowadzi. Link będzie gdzieś tam obok. Chcesz?
- Nie. (śmiech)
- A no to nie będzie.
- Ale za to będą linki do naszych profili na lubimyczytac.pl. Zachęcamy Was do zakładania tam stronek...
- Czytania książek i dodawania nas do obserwowanych, czy klikania "wartościowa opinia".
- Dziękujemy i do następnego.
- Cześć! 
:D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick

Postanowienia na 2015 rok. ^-^

Konkurs!