Stosik Gavioty

Witajcie! W dzisiejszym stosiku przedstawiam Wam niekoniecznie nowe pozycje, które zawitały na mojej półce. Na przykład "Misery" mam już od kilku miesięcy. Jakoś tak się złożyło, że nie miałam okazji pochwalić się tymi książkami. A oto i one:


Od góry:
1. "I nie było już nikogo" Agata Christie - to prezent, który sama sobie sprawiłam jakiś czas temu :)
2. "Misery" Stephen King - kupiłam chyba podczas jakiejś akcji w Biedronce.
3. "Sex, drugs & rock n' roll... i inne kłamstwa" Duff McKagan - wygrana w konkursie organizowanym przez Rock's Doll.
4. "Syn" Jo Nesbo - również zakupiony podczas książkowej akcji, tym razem w Lidlu.
5. "Milion małych kawałków" James Frey - urodzinowy prezent od Pauliny <3.

 




W moich zasobach znalazła się też m.in. książeczka wraz z płytą - prezent od Oli (którą kocham, jest wspaniała i zapraszam Was do jej Imperium)








To by było na tyle :) 
Czytaliście? Polecacie coś, czy też wręcz przeciwnie?
~Gaviota

Komentarze

  1. "Milion małych kawałków" - trudna, ale dobra książka. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Duff <3 <3 <3 <3 Musisz jak najszybciej ją przeczytać! :D
    I proszę mnie tu nie wychwalać, bo jeszcze się zaczerwienię :P :D
    PS: Też Cię kocham :* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na półce również znalazła się upolowana w Biedronce "Misery" ;) Z chęcią przeczytałabym "Milion małych kawałków" - ta tematyka niezmiernie mnie interesuje. No i oczywiście Nesbo, który jest genialny ;)
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie czytam "Misery" więc niedługo opowiem, jakie odczucia mam po lekturze. Nesbo towarzyszy mi od kilku miesięcy, jednak skupiam się na cyklu z Harry'm Hole i "Syna" mam w bardzo odległych planach. Zbiera jednak dużo pozytywnych opinii, a to świadczy o tym, że nie zrezygnuję z czytania autora. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny stosik. Jestem ciekawa "I nie było już nikogo". :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam "Milion małych kawałków" - fenomenalna książka!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Już samo wyświetlenie przez Ciebie tego posta jest dla nas ogromną nagrodą. Komentarz jest jak prezent pod choinką. Każdy jest przez nas czytany i doceniany. Dziękujemy!

Popularne posty z tego bloga

"Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick

Postanowienia na 2015 rok. ^-^

Konkurs!