Stosik Księżycowej #4

Hej!
Jestem tu dla Was dzisiaj razem ze stosikiem na marzec. :D Ostatnio go nie było, ponieważ miałam zepsuty monitor i nie miałam możliwości zrobienia czegokolwiek związanego z komputerem. :)

Do dzieła! :D
1. Saga Zmierzch Stephenie Meyer- mogę się poszczycić, 
że jestem jej posiadaczką, a czytam po raz drugi z powodu konkursu. :)
2. Piękne istoty Garcia&Stohl- czytam tylko dlatego, 
że byłam wczoraj w bibliotece i nie mogłam niczego nie wypożyczyć. :D
3. Carrie Stephen King- pożyczone od koleżanki. 
Myślę, że gdyby nie chęć obejrzenia filmu ta pozycja nie leżałaby teraz koło mego łóżka.
4. Niezbędnik obserwatorów gwiazd Matthew Quick- taki mały bonusik 
z wczorajszego wypadu na księgarni. :D

No i to wszystko. Wątpię, że zdążę przeczytać te wszystkie książki, ale grunt to chęci. :D 

Trzymajcie kciuki!
~Księżycowa Pani

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

"Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick

Postanowienia na 2015 rok. ^-^

Konkurs!