Święta! :3

Cześć wszystkim. :D
Nadchodzą tak wyczekiwane przeze mnie i pewnie przez Was też, święta Bożego Narodzenia.
Właśnie z tej okazji postanowiłyśmy z Gaviotą, że dodamy wpis na temat książek, które warto przeczytać w tym okresie. :)
 Ja polecam Wam serdecznie serię "Jeżycjada" Małgorzaty Musierowicz. Oczywiście nie całą, bo święta są po to by spędzać je z rodziną, ale ja zawsze znajduję czas wieczorem by zajrzeć do lektury. Jest to już moja paroletnia tradycja. Mam do tej serii sentyment, a czytając te książki uśmiech wykwita na mojej twarzy i serce się cieszy. ^^

W tym roku mam na półce "Kłamczuchę" i "Kwiat kalafiora".


Gaviota za to wybrała "Opowieść wigilijną" Karola Dickensa. Ponieważ nie może się sama tu wypowiedzieć (powód podam niżej) zacytuję to co mi podyktowała: " >>Opowieść wigilijna<< to utwór na każdy dzień, jednak moim zdaniem podczas Świąt nabiera szczególnego znaczenia. Mówi o czymś ważnym, bez czego Święta tracą sens. Mówi o człowieczeństwie. O to chodzi w tym magicznym czasie- żeby zapomnieć o wszystkich urazach, o wyścigu szczurów, w jakim wszyscy uczestniczymy i stać się człowiekiem dla drugiego człowieka. Boże Narodzenie to dobry czas by zrozumieć te wartości czy też utrwalić w sobie." 


Gavioty nie ma tu z Nami, ponieważ na problemy z komputerem. Z tego też powodu musimy przesunąć naszą wspólną recenzję, którą planowałyśmy dodać jutro, dopiero na rok 2014. :D

Czy będę strasznym nolifem, jeśli dodam, że osobom, które nie mają planów na Sylwestra polecam "Pocałunek Kier" Lynn Raven?  Wspaniała książka. Jedna z najlepszych na mojej półce. Ulubiona. <3
 Na zakończenie życzymy Wam wspaniałych, rodzinnych Świąt. Abyście odczuli świąteczną atmosferę, dostali mnóstwo książek i innych wymarzonych prezentów, jak również sami cieszyli się z możliwości obdarowania kogoś innego.
~Księżycowa Pani
Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! :3









Komentarze

  1. "Jeżycjada" jest świetna! Uwielbiam :D Chociaż nigdy nie przeczytałam całej serii (zaczynałam kilka razy) to i tak ją bardzo lubię :D
    PS: Pozdrawiam Gaviotę i niech szybko wraca do "żywych" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowienia przekażę. :P
      Co do serii też całej nie przeczytałam, ale z mocnym postanowieniem próbuję po raz drugi. :)
      ~Księżycowa Pani

      Usuń

Prześlij komentarz

Już samo wyświetlenie przez Ciebie tego posta jest dla nas ogromną nagrodą. Komentarz jest jak prezent pod choinką. Każdy jest przez nas czytany i doceniany. Dziękujemy!

Popularne posty z tego bloga

"Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick

Postanowienia na 2015 rok. ^-^

Konkurs!