Opróżniamy biblioteczki! #wyprzedaż

   Cześć! Dziś przychodzę do Was z trochę innym postem niż zazwyczaj. :) Muszę przyznać, że ostatnimi czasy wzbogaciłam się o wiele nowych książek i najzwyczajniej w świecie brakuje mi już powoli miejsca na półkach. Dodatkowo niedługo się wyprowadzam, więc wszystkich i tak ze sobą nie zabiorę, dlatego postanowiłam zrobić małą wyprzedaż i podzielić się z Wami moimi skarbami. :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!

"Doreen" Ilana Manaster

Idealna dla dziewczyn. Intrygi, tajemnice i beauty.
Recenzja: [klik]
Cena: 15 zł

"Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins

Ta książka, choć nie była wybitą, ciągle pozostaje gdzieś z tyłu mojej głowy.
Recenzja: [klik]
Cena: 15 zł

"Zniewolenie" Carrie Jones

Pamiętam, że bardzo chciałam poznać kontynuację tej książki, ale byłam za biedna, żeby sobie na to pozwolić. :D
Recenzja: [klik]
Cena: 10 zł

"Uratuj mnie" Jennifer Echols

Ta lektura to po prostu przyjemne oderwanie od problemów codziennego życia.
Recenzja: [klik]
Cena: kilka zł

Bree Despain:
   "Dziedzictwo mroku"                            "Łaska utracona"                             "Pocałunek śmierci"
Cudowna seria, która na długo pozostała w moim sercu i nie sądziłam, że kiedykolwiek będę chciała ja sprzedać.
 Cena: po 15 zł, razem 40 zł
Recenzja: [klik]

"Dom tajemnic" Chris Columbus & Ned Vizzini















 Książka dla osób, które jeszcze lubią i potrafią wniknąć w świat magii i dziecięcej wyobraźni.
Cena: 15 zł
Recenzja: [klik]

"Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku" Demi Lovato

Myślę, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Nie sądziłam, że ta książka może coś zmienić, ale jednak to prawda. Ostrzegam, że odkrywa w nas nowe pokłady odwagi i pewności siebie!
Cena: 10 zł

"Tak wygląda szczęście" Jennifer E. Smith

 Wyrwie każdego z zastoju czytelniczego!
Cena: 10 zł
Recenzja: [klik]

"Kolacja z wampirem" Abigail Gibbs

Kolejna pozycja, w której byłam zakochana, jednak na kontynuację jest już chyba dla mnie za późno.
Cena: 10 zł

"W otchłani" Beth Revis

 Okładka, która mnie w sobie rozkochała, a później odkryła przede mną także ciekawe wnętrze.
Cena: 10 zł

"Nieziemska" Cynthia Hand

 Kolejna książka, na której kontynuację znów nie było mnie stać. Niestety.
Cena: 10 zł

"Emilia z kwiatem lilii leśnej"

 Krótka historia Emilii i jej rozterek sercowych. :)
Cena: 5 zł

Meg Cabot:
"Magiczny pech"                                                          Dziewczyna z Ameryki"

















Te książki to były moje dwie miłości kilka lat temu. Muszę przyznać, że ciągle mnie do nich ciągnie.
Cena: 5 zł

"Medaliony" Zofia Nałkowska

 Cena: 5 zł

Teraz trochę książek dla mniejszych. :) Wszystkie po 5 zł.

Marcin Pałasz- mój ulubiony autor w podstawówce. :) Przy tych książkach nie można się nudzić!



Te książki kupiłam niestety trochę za późno. Już była dla mnie zbyt dziecinne i nawet nie wiem, czy przeczytałam w całości. :)



 












Jeśli jesteście zainteresowani to piszcie w komentarzach lub na wiadomości e-mail keepcalmandsniffbooks@gmail.com. :D Ceny są tylko propozycjami i będziemy się targować. Jeśli macie coś na wymianę, to też chętnie przyjmę. Koszty wysyłki zależne od waszego wyboru.
~Patrycja

Komentarze

  1. Cześć :) Czy propozycja sprzedaży takich książek jak "Doreen" Ilana Manaster, "Zniewolenie" Carrie Jones,"Nieziemska" Cynthia Hand są jeszcze aktualne?
    Pozdrawiam i liczę na odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Już samo wyświetlenie przez Ciebie tego posta jest dla nas ogromną nagrodą. Komentarz jest jak prezent pod choinką. Każdy jest przez nas czytany i doceniany. Dziękujemy!

Popularne posty z tego bloga

"Poradnik pozytywnego myślenia" Matthew Quick

Postanowienia na 2015 rok. ^-^

Konkurs!